Een kleine update - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Een kleine update - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Een kleine update

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

31 Januari 2014 | Canada, Silver Star Mountain

Hi lezers,

Hierbij een korte update:
* Mijn rug begind een stuk minder pijn te doen.
* De feestje elke woendag vrijdag en zaterdag zijn tof.
* De sneeuw is iets minder deze week maar nog altijd beter dan in de Alpen.
* Ik blijf vrienden maken wat betekend veel grates Chai tea's of Warme shoko;
* De drank is duur maar waard het geld.

Ik besteed mijn dagen doorgaans met:
* Werken
* Skien
* Schaatsen
* Tubben
* Feesten
en so af en toe ga ik naar de stad om boodschappen te doen.

Kan jullie vertellen het is allemaal 1 groot feest.
En ja ik leef mijn leven zo als het hoord. Genieten zo veel als je kunt van alle kleine dingen.

Ik schreef kleine update en daar hou ik me aan. De volgende keer komt er meer. En volgende keer ga ik weer proberen foto's te uploaden.
Maar voor nu ben ik klaar.
Hoop dat jullie het niet erg vinden.
Groetjes

  • 31 Januari 2014 - 08:55

    Lisette:

    Natuurlijk is dat niet erg!!! Geniet jij maar lekker!!!
    Liefs Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 22996

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: