Lente - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Lente - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Lente

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

24 Maart 2014 | Canada, Silver Star Mountain

Hi Lezers,

Ja het is al weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb. Het is ondertussen ook hier vol op lente geworden. Al betekent lente hier dat de zon af en toe schijnt er tussen door nog wat sneeuw valt. En dat nu ook hier iedereen een goggle tan krijgt.

Ik heb nog maar 2 weken te gaan hier in het winter wonderland. Maar de plannen voor hierna zijn al uitgegroeid. Ik heb namelijk een baan gevonden in Jasper (rookie mountains). De baan is in een soort van "Landal" waar ik als receptionist aan het werk zou gaan. Ik ga niet op het park wonen maar in het dorp Jasper. Het begint 16 April dus heb ongeveer 2 weken vakantie tussen door. Ga me vermaken met een aantal vriendinnen die hier ook nog even blijven rond hangen.
Wat we precies gaan doen is nog niet duidelijk maar veel feesten is 1 van de dingen die we gaan doen.

Van de week heb ik een vlinke crash gemaakt op skies. Ik ben dus weer terug bij af met mijn rug. Maar de crash was mooi! Hellaas betekend dat wel dat ik niet kan skien deze week. Ik hoop dat ik de laatste week nog wel een paar pistes kan doen. Want ik heb een doel gesteld dat ik alle pistes op de berg ga doen en moet er nog 4. En die wil ik natuurlijk wel nog af kunnen strepen. Dus duimen, rustig aan en oeveningen doen en hopen dat het snel weer beter gaat met mijn rug.

Ik ga jullie op de hoogte houden van wat er allemaal voor spannends gaat gebreuren. Op dit moment is er niet veel om over te schrijven.
Maar daar gaat met het reizen natuurlijk verandering in komen.

Veel plezier met lezen van al de komende verhalen.
En ja heb nog steeds niet uitgevonden om foto's te posten zonder mijn laptop. Dus daarvoor verwijz ik jullie nogsteeds naar Facebook.

Greetings,
Claudia

  • 24 Maart 2014 - 20:42

    Elly:

    leuk claudia dat je reis een vervolg krijgt want hoe is het daar in de zomer????? wel weer lekker genieten hoor kusssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 23007

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: