What to do? - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu What to do? - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

What to do?

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Juli 2014 | Canada, Jasper Park Lodge

What to do when you can't walk it is raining out site and work is making you feel tired. You sleep a lot get sick and sleep even more. That has been most of my last weeks. I didn't feel like I should, was tired a long time and still am. Will get over it when I go do something.
I did do something: I went cliff jumping (ended up slipping and ended up with a big breuse on my leg and a blue eye.
I went to a music festival that was way to expensive and was not what we expexted it to be.
We went party a couple of times but ended up walking trough the town instead of really having a fun time.
I am visiting a chiropractic for my back and heeling takes a lot of my energie. It's getting better so I hoop I can write about fun adventures soon.
Greetings from Jasper

• 29 Juli 2014 - 12:30

Sam:

Hee Claudia,

Dit klinkt wel een beetje depri. Dit zijn van die momenten, ik ken ze ook uit mijn jaren in Oostenrijk.
    Misschien helpt het als je gewoon meer van de natuur probeert te genieten, lekker lezen en uitrusten.
    Maar het is een feit dat het leven in het buitenland, hoe mooi de omgeving ook is , ook een soort van sleur wordt. De oplossing : zoek het zonnetje in jezelf en geniet van de kleine dingen. Je kan altijd nog
    in Nederland in de file gaan staan of in de trein een gesprek voeren met een paar kleinburgelijke domkoppen die niet eens weten wat het is om in een ander deel van de wereld een leven te leiden.

Groetjes Sam

• 29 Juli 2014 - 13:19

Dirk:

Hey Claudia,

Wie zou niet met jou willen wisselen? Ik weet hoe het is om ver weg te zijn van familie en oude vrienden. Maar er zijn ook fijne dingen in zo'n ver land met een prachtige natuur. En er zijn waarschijnlijk ook best aardige mensen daar. Iedereen heeft wel een iets mindere tijd en lichamelijke klachten werken dan ook niet mee. Lekker ergens in een warme jacuzzi of ander warm bad onderdompelen, jezelf even verwennen, dat zit er bij jullie toch ook wel ergens in.

Hoe lang is je contract eigenlijk nog? Weet je al of je daarna naar NL terug komt? Als dat zo is, wacht je weer een groot avontuur, om hier weer te settelen!

Ik mag nog twee maanden in Lunteren en dan kan ik weer naar Spanje. Daar kijk ik wel naar uit. Speciaal nu mijn skype verbinding avond na avond niet naar behoren werkt. Maar eerst nog even naar mijn knie laten kijken voor ik naar Spanje reis en misschien een kijkoperatie om een gescheurde meniscus te laten verwijderen.

Zo heeft iedereen leuke en minder leuke dingen om naar uit te zien.
    Head up, be happy !

Dirk

• 29 Juli 2014 - 21:40

Marian:

Hey Claudia,
    We hope you wiil get well soon. Going through such
    a period is no fun.
    Get well soon.

• 02 Augustus 2014 - 10:34

Kila:

Hee lieve Claudia,

Na regen komt altijd zonneschijn! En meestal net wanneer je het niet verwacht :) Hopelijk voel je je ondertussen beter en heeft Jasper weer iets nieuws laten zien wat je nog niet kende.

In november kom je terug, toch? Dan spreken we gauw af! (Vanaf 1 oktober wonen Elgar en ik weer in Nederland, dus dan wordt het makkelijker om elkaar te zien :))

Veel liefs,
    kus,