Loving live love Skiing - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Loving live love Skiing - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Loving live love Skiing

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 Januari 2014 | Canada, Silver Star Mountain

Dear readers,

Yes it took a whil sins last time I wrote. Sorry about that, time flies when you are having fun!

The days that I am working well get les soon. That means I can go riding more often. I love the snow! One problem I had was that I went skiing when it was snowing. There was so much powder (teh mountains are known for that) that it was a realy hard job to turn. It worked bad on my back so no powder for me any more. But I went out today and because it was snowing for a few days and the sloops where well groomd it was amazing!
We hid about 70 kilometers a hour. I promis that is fast!

Het werk wordt steeds saaier maar dat is op zich niet erg omdat ik daardoor meer vrij krijg. En dat betekend dat ik veel meer kan skien. Heb de laatste tijd niet zo veel foto's gemaakt dus kan ook niets toevoegen helaas. Ik heb het wel heel erg naar min zin. Ook al doet mijn rug heel veel pijn.

Ik ga veel naar feestjes, dat betekend veel dansen. Ben wezen schaatsen op een grote vijver in het dorp. Ben vaak in een hottub te vinden het leven is een en al genieten.
Het mooie vaan de hottub is dat het warm is en mij spieren heerlijk tot rust komen. En als het sneeuwt als je er in zit is het net als of je in een winter paradijs bent.
Vorig jaar was ik in het zomer paradijs nu in het winter paradijs. Iedereen die ooit in de winter in de bergen is geweest weet wat ik bedoel. Love the snow. Mij foto's geven een klein beetje weer van hoe het is. Op de piste kan ik hellaas niet altijd foto's maken als ik iets moois zie. Al stop ik vaak om een te genieten. EN JA GENIETEN DOEN WE!

Ga proberen om vakker te schrijven maar ook nu kan ik weer niets beloven.
Al staat er wel wat te wachten, vanavond begint het ice hoky toernooi tussen de verschillende afdelingen en natuurlijk moet de ski school winnen. Maandag ga ik met een grote groep naar Big white een ander ski resort is kijken hoe dat is. 3 maart ga ik misschien ook naar een ander resort, dat weet ik nog niet zekker er blijken daar namelijk alleen maar echt goed zwarte pistes te zijn. Eerst maar is kijken of mijn rug dat gaat houden.

Love you all!

  • 16 Januari 2014 - 09:45

    Lisette:

    Blijf nog maar heerlijk genieten!!! Ik blijf je volgen! Heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 23015

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: