Een raar einde aan mijn reis - Reisverslag uit Terborg, Nederland van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Een raar einde aan mijn reis - Reisverslag uit Terborg, Nederland van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Een raar einde aan mijn reis

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

01 November 2014 | Nederland, Terborg

Beste lezers/Dear readers,
Have to write this in Dutch I am sorry.

De laatste week in Hawaii heb ik rustig bij mijn vriendinnen doorgebracht. Het was erg gezellig en rust gevend. Heb daar ook de tijd kunnen nemen om mijn verdere reis volledig op orde te kunnen maken alles te boeken en te regelen. Maandag avond ben ik opgehaald door Yoshimi om daar nog 2 nachten te slaapen en om nog te gaan stappen.
Toen ik bij haar aankwam om ongeveer 8 uur kreeg ik een telefoontje van mijn vader. Hij belde me huilend op dat mijn moeder een hartaanval had gehad en dat ik zo snel mogelijk naar huis moest komen. Dat was de schrik van mijn leven!
Ik heb eerst een uurtje zitten huilen en zitten bedenken wat ik moest doen. Toen heb ik snel gehandeld mijn verzekering gebeld en verteld dat ik zo snel mogelijk naar nederland moet. Ze hebben toen gelijk voor mij een vlucht geregeld. Binnen 3 uur had ik een vlucht geboekt heel erg bedank Goudse riesverzekering.
De volgende ochtend om 3 uur bracht mijn vriendin me weg. Eerst langs mijn andere vriendin omdaar mijn spullen op te halen. En dan door naar het vliegveld. Stond dan ook om 4:30am op het vliegveld om 5:15am zat ik op het vliegtuig en om 6 uur vertrokken we naar San Fransisco. Ja ben uiteindelijk toch nog 1 uurtje in San Fransisco geweest.
Heb geprobeerd mijn vluchten te cancelen maar dat ging dinsdag nog niet lukken. Om 10:30am op woensdag stond ik op Schiphol. Ik moest wachten tot mijn bagage er was. Kwam dat natuurlijk niet toen heb ik Erik maar even gebeld dat ze nog wel even moesten wachten. Heb een rapport bij de KLM balie op laten maken en ben naar buiten gegaan men broer een dikke knuffel gegeven en even tot rust gekomen de auto ingestapt.
In de auto viel ik bijna in slaap maar we gingen naar het ziekenhuis. Waar mijn vader ons al op zat te wachten. Na die een dikke knuffel gegeven te hebben zijn we naar boven gegaan om mama te zien. Ze lag aan allemaal raare buisjes maar ze herkende me wel en was blij me te zien. Ze had wel door dat ik nog niet thuis had moeten zijn maar was wel erg blij me te zien. Ze was erg moe dus maar naar huis gegaan. Ik was zelf ook erg moe en dat ben ik nog steeds.
Ik heb ook nog steeds mijn bagage niet KLM heeft dat mooi verkloot.

Maar gelukkig gaat mijn moeder met sprongen vooruit. Ik ben blij dat ik thuis ben gekomen en mijn vakantie heb afgekapt.

Tot mijn volgende reis zal dit mijn laatste blog zijn.
Hoop dat jullie genoten hebben!

• 01 November 2014 - 22:36

Dymphy:

Dat was heel erg schrikken om dit te lezen na al die prachtige reisverhalen!! Ontzettend veel sterkte voor jou en je familie! Ik hoop dat je moeder er gauw weer bovenop komt! Xxx