Afscheid van mijn vriendinnen - Reisverslag uit Terborg, Nederland van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Afscheid van mijn vriendinnen - Reisverslag uit Terborg, Nederland van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Afscheid van mijn vriendinnen

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

11 November 2013 | Nederland, Terborg

Hoi trouwe lezers,

Ja het gaat weer gebeuren ik ga weer vertrekken naar een mooi ander land. Dit jaar is het Canada en ga ik skiën/snowboarden op Silver Star mountain in de Rocky mountains.
Gister heb ik weer is afscheid genomen van mijn fijn en lieve vriendinnen. Dit jaar geheel in stijl. We zijn naar Botrop geweest om te skiën en snowboarden. En hun een beetje te laten proeven aan wat ik 4 maanden lang ga doen.

Hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen weer gaan volgen over precies een week sta ik op het vliegveld en vlieg ik eerst naar London en dan door naar Vancouver. Om daar 5 nachten te verblijven het laatste papierwerk te regelen en de stad te ontdekken.

Iemand nog suggesties wat ik moet gaan doen in Vancouver?
Any body been in Vancouver and whant to let me know what I do need go and see? Sugestions are welcom, please let me know.

Hoop dat ik weer de juiste personen toe gevoegd heb in de mailing lijst en dat ik niemand ben vergeten. Als het niet klopt hoor ik dat natuurlijk graag.

Ik heb er zin in!
De laatste dingetjes nog even regelen, kijken of dat alles in mijn tas gaat passen en dan maandag weg wezen naar weer een mooi avontuur.

Ik ga jullie weer op de hoogte houden,
nu nog de groeten uit Terborg volgende week uit Vancouver.

Groetjes,
Claudia

  • 11 November 2013 - 18:42

    Marian:

    Hello Claudia,

    Have safe journey. Pity I don't know anything about Vancouver. They also speak French I believe;))

    Kind regards,

    Auntie Marian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 23094

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: