Laatste dagen Vancouver en aangekomen in resort - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Laatste dagen Vancouver en aangekomen in resort - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Vancouver en aangekomen in resort

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

24 November 2013 | Canada, Silver Star Mountain

Hoi Lezers,

Ik ben vandaag aangekomen in Silver Star Mountain Resort. Het was een lange bus rit van ongeveer 6 uur.

Maar eerst wil ik het hebben over mijn laaste twee dagen in Vancouver. De eerste daar van heb ik mijn vriendinnen in het hostel achter gelaten en ben vertrokken naar Stanly Park. Daar heb ik een fiets gehuurd en heb een vlink aantal mooie foto's gemaakt. Het was een heerlijke dag voor een fiets tochtje heerlijk in het zonnetje al was het maar 0 graden. Ook even bij het Aquqrium naar binnen gegaan ze hebben daar meer dan 900 verschillende vis soorten. Heb een show (training) mogen aanschouwen wat echt gaaf was. Je kunt die beesten echt veel leren door beloning.
In de middag ben ik naar een peut gegaan, om te kijken of zij kan zorgen dat de pijn weg gaat. Heb verschillende oeveningen gekregen. Nu moet ik ze alleen nog elke dag gaan doen.
s'avonds hebben we met een heel groepje trivia gespeelt in de bar. Erg gezellig al is mijn algemene kennis van Canada niet toereikend.

De dag daar na zouden de meiden naar Stanly park gaan dus ben ik er zelf weerr op ontdekkings reis gegaan. Ik heb de stoom klok van Gasttown mogen ervaren. (Er komt alleen stoom uit voor de show de klok is elektrisch.) China town heeft daar een mooie tuin beetje jammer dat alles bevroren was. Dus door naar de volgende atractie sience world. Ben ik daar binnen blijkt het voor kinderen te zijn al was het wel leuk hands on sience. Heb daar dus gewoon tussen de kinderen zitten spelen. En ja sommige puzzels waren veel te moeilijk!! Na een uur of tzee had ik het dan ook allemaal wel gezien, hop naar het volgende punt. Granville market, duurde even voor dat ik daar was. Veel verder weg dan ik had verwacht. Maar wel een lekkere wandeling in de zon, de wind veel mee dus was ook niet zo heel koud. De markt was niet zo veel aan een gewone markt alleen dan binnen omringt met art gallerys.
s'avonds op tijd naar bed de volgende dag om 7 uur op.

Dus om 7 uur uit bed snel de rest inpakken en naar beneden. Je koffer lijkt echt na 5 nachten een heel stuk kleiner! En het lukte me dan ook niet om ales er in te krijgen. Een extra plastic tas was niet erg dus dat maar gedaan. Snel ontbeeten en daar gingen we dan. Al fast pijnstillers ingenomen maar dat heeft niet mogen baten merk ik nu. Ik heb op dit moment weerzo veel pijn dat ik niet recht op kan zitten. Dus nee morgen ga ik niet skien zo als veel van mijn colega's. En vanavond ga ik niet stappen want ook hangen i veel te vermoeiend in mijn rug. In plaats van al die fun schrijf ik nu mijn blog en ga ik zo gestrekt.

Hoop dat het snel beter gaat.
Groetjes van uit Silver Starr

  • 24 November 2013 - 19:34

    Alex Van Der Starre:

    Hopelijk gaat het snel beter met je rug, niet vergeten die oefeningen te doen!

  • 24 November 2013 - 21:14

    Kila:

    Heehee Claudia! Wat naar van je rug :( Ik loop zelf ook bij een fysiotherapeut voor m'n rug, bleeghh! Hopelijk gaat het snel beter en kan je de bergen in ;) Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 23069

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: