Laatste week in silver star - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Laatste week in silver star - Reisverslag uit Silver Star Mountain, Canada van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Laatste week in silver star

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

04 April 2014 | Canada, Silver Star Mountain

Ja lezers mijn laatste week in Silver star is een paar dagen geleden begonnen.

Het is nu donderdaag avond dus nog 4 nachtjes en 3 dagen te gaan en dan is het voor bij.
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en dat voelt weer vreemd aan. Dit keer gaat iedereen weg dus had ik geen persoonlijk afscheid. Zo als ik zo super mooi heb gehad in Den Bosch. Ja ABN AMRO dat hebben jullie toen echt heel mooi gedaan. En dan moet ik de eer aan 1 persoon laten en jij weet datt als je dit leest ook dat je die persoon bent.

Ga morgen nog even langs om iedereen een knuffel te geven en te bedanken. En om mijn heerlijke warme jas weer in te leveren. Echt jammer want die had ik graag als suvenier gehouden.

De laatste 3 dagen ga ik besteden met skien. Ik heb er nu al zin in!! Morgen eerst nog even snel mijn skies op peppen met wax. Dan kunnen ze daarna het gleiden weer wat beter aan.

Jullie zullen je vast afvragen of hier nog geoeg sneeuw licht om lekker te kunnen skien omdat jullie lekker al in kortebroek rond lopen. Ja er is nog genoeg en het sneeuwd nog steeds zo af en toe. Al zijn de pistes wel wat ijziger dan eerst. Dat komt omdat er zon op de sneeuw staat die maakt dt de bovenste laag smelt en weer op vriest. Niet heel erg maar het word wel steeds lastiger om te remmen. hellaas gebeurt het zelfde in het dorp en ben je ook in het dorp continu aan het rond gleiden. Heerlijk leven in een ijskast voor 5 maanden. Moet het eigenlijk winter wonderland noemen want ja dat is het nog steeds!

Maar het is dus bijna afgelopen, we hebben zondag nog een BBQ hier op de berg en dan zullen we echt afscheid moeten nemen. Al zullen de meeste tranen maandag ochtend gaan rollen als we allemaal op de bus en in de taxies naar beneden rijden.

Als ik nu terug kijk heb ik weer een heel mooi gedeelte van mijn leven afsluiten. En ook al heet deze blog winter in Canada de zomer komt er ook op te staan. Hoop dat jullie met plezier blijven lezen.
Ik vind het heel mooi om te zien te krijgen dat meer dan 100 mensen ook echt mijn laatste blog hebben gelzen. Heel erg bedankt daarvoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 23056

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: