De eerste dagen in mijn kamer - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu De eerste dagen in mijn kamer - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in mijn kamer

Blijf op de hoogte en volg Claudia

24 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Dinsdag ochtend al mijn spullen ingeladen en op naar mijn kamer. Ik heb onderhand al weer best wat spullen versameld en het is dus behoorlijk zwaar. Daar aangekomen ontmoet ik mijn eerste kamergenootje ze komt uit vietnam en heet calleb. Na dat ik mijn spullen heb uitgepakt heb ik toch echt wat voedsel nodig. Ja ik kan eindelijk voor mijn eigen eten zorgen wat een opluchting. Calleb vraagt dan ook of ik mee wil naar chinatown. Wat een interresante ervaring was. Wat zijn er veel groentes en fruit soorten die ik helemaal niet ken. Heb die avond lekker kunnen eten. En ook heerlijk geslapen. De dag daarop ben ik naar het zommerpalijs van koniging Emma geweest. Dat is een klein zommer huisje van het nichtje van de konigin van Engeland die met de koning van Hawaii getrouwd was. Wisten jullie dat Hawaii de enige staat van Amerika was die een koningshuis heeft gehad? Dat wil ik ook nog gaan bezoeken. Ik voeg wat foto's van het palijs toe, mocht hellaas niet binnen fotograveren jammer.

  • 25 Augustus 2012 - 08:51

    Elly :

    wow wat een mooie foto s ziet er prachtig uit daar fijn je te kunnen volgen.enjoy dikke kus

  • 25 Augustus 2012 - 10:42

    Maria :

    wat is het mooi daar geniet er maar lekker van

  • 25 Augustus 2012 - 20:45

    Ella Van Buuren:

    Hallo Claudia,
    Wat leuk om mee te kunnen lezen/reizen via de pc met al je belevenissen.
    Heerlijk zal dat zijn een eigen kamer. Heb gisteren je moeder aan de telefoon gehad. Fijn dat ze op afstand nog het een en ander kan regelen voor je.
    Geniet maar van alle goede dingen van het leven, maar vergeet niet om ook je studie boeken op te pakken!!
    Hartelijke groet Ella

  • 27 Augustus 2012 - 09:43

    Kila:

    Hee Claudia! Super fijn dat je je kamer in mocht! Het klinkt allemaal heel gaaf wat je meemaakt. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 23023

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: