wat heb ik nu weer uit gespookt - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu wat heb ik nu weer uit gespookt - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

wat heb ik nu weer uit gespookt

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

11 December 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Wat heb ik deze week weer uitgespookt?
Woensdag was het sinterklaas in Nederland, ik heb hier dus pepernoten gebakken. Ze waren heerlijk, beetje groot uitgevallen maar lekker. Dat vonden mijn huisgenotjes ook dus ze waren binnen een uurtje op. Jammer maar helaas. Woensdag middag/avond zijn ben ik met een aantal meiden naar de Karaoke gegaan, we hebben hadden zo een hokje gehuurt voor een uurtje en zijn los gegaan. Was echt super leuk en super gezellig. Ik had alleen geen stem meer na der hand. Na de karaoke zijn we naar een bekend Japans restaurant geweest (geen idee hoe het heet). En daar heb ik Kake Udon gegeten. Is goedkoop en heerlijk, jammer dat je er altijd in de rij moet staan om geholpen te worden. Maar toch de moeite waard, wij waren er rond 8 uur en hebben 20 minuten gewacht.
Donderdag avond na de les (die tot 8 uur duurt) ben ik even naar de lichtjes parade van de stad geweest. Ech super mooi, alles maar dan ook echt alles is met lichtjes versiert. Met kerst als thema natuurlijk. Ik zal wat foto's bij voegen.
Vrijdag heb ik een BBQ feestje gehad, met mijn oudhuisgenootjes die ik al een week niet had gezien. Was echt super gezellig!! We zatten ergens in een hotel op de 6de verdieping, waren gewoon naar binnen gelopen en hebben de bbq opgestart. Super leuk!! Ben maar niet uitgegaan was veel te moe na de laatste week school voor de toets week.
Zaterdag had ik ingepland voor studeren. Ik op tijd uit bed, en aan de studie. Kan ik me maar niet concentreren, zeer irritant. Uiteindelijk maar besloten om naar het strand te gaan. Even te zwemmen en dan te studeren. Het naar het strand en het zwemen ging super goed. Kon eindelijke even ergens anders aan denken. Maar toen de boeken uit de tas kwamen kon ik me nog steeds niet concentreren. Er waren gewoon te veel mooie lijven om te bekijken. Er waren een aantal goed uit ziende jongens aan het volyballen. Nou dan weten jullie wel waar ik me op concentreer. ;) Dan maar naar huis en kijken of ik me daar kan concentreren. Honger dus eerst wat eten. TV aan voor de gezelligheid en eigenlijk is die niet meer uitgegaan. Dus ja ik heb niet gestudeerd.
Zondag nieuwe poging, weer geen concentratie. Maar nu besloten wat later naar het strand te gaan. Dus wij rond 3 uur naar het strand, zwemmen en even in de zon liggen om op te drogen. En dan aan de studie was de bedoeling. Maar toen we lagen te zonnen komen er ineens twee jongens aanlopen. En ze vragen of we zin hebben om met ze mee te gaan naar een pool party. Ik en mijn vriendin kijken elkaar aan, en natuurlijk hebben we geen zin in studie en ja natuurlijk hebben we zin om naar een pool party te gaan. Kleren aan en gaan!
Bij de poolparty aangekomen komen we er achter dat we helemaal geen ID bij ons hebben en we dus helemaal niet naar binnen mogen. Jammer, de jongens gaan naar binnen. Ok jammer maar dan is het nu toch echt tijd om te gaan studeren. Bankje op gezocht in het park en hebben ongeveer een uurtje of twee gestudeerd. Toen werd het te koud en zijn we maar naar huis gegaan. Om verder te gaan met studeren, thuis aangekomen hadden we natuurlijk weer honger. Eerst weer wat gegeten duurde een uurtje of zo was natuurlijk weer te gezellig.
En weer een goede film op de tv, twee uurtjes gepraat en gestudeerd, en toen film gekeken.
Maandag morgen ik moet nu echt beginnen met studeren. Morgen heb ik mijn eerste final toets en ik heb er nog weinig of niets voor gedaan. Eerst naar school om samen met een klasgenoot te studeren voor de toets van donderdag. Het ging goed ik hoef niet zo veel meer voor die toets te doen. Maar heb nog steeds niets gedaan voor de toets van morgen. Kreeg mijn gecontroleerde paper terug dus eerst die weer aanpassen. Morgen inleveren dus eerst dat even doen. En toen belde een vriendin op ik moet echt boodschappen doen heb je zin om mee te gaan. Ik ga op de scooter. Oh oke ik moet ook boodschappen doen ik ga met je mee. Kan ik weer scooter rijden jippie. Maar nu weer thuis, eerst even mijn blog schrijven. Heb nog steeds niets gedaan voor de toets van morgen. Ik zal nu maar is beginnen dan.

De laatste week van school. En de komende weken heerlijk vakantie vieren. Mijn blog zal dan ook wel weer wat veranderen. Meer inspiratie van Hawaii. Hoop dat jullie me blijven volgen voor de laaste komende 5 tot 6 weken. Ik kom 19 Jan op Schiphol aan.
xx
Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 23030

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: