Vlieg gedeelte 2 en eerst dag in Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Vlieg gedeelte 2 en eerst dag in Honolulu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Vlieg gedeelte 2 en eerst dag in Honolulu

Blijf op de hoogte en volg Claudia

19 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

In houston om 5 uur in de shuttel naar het vliegveld. Het incheken en vinden van de juiste gate ging snel. Ook het boarden gaat redelijk vlot. Ik zit achter in het vliegtuig in het gang pad dus krijg weinig tot niets mee van de reis. Na een vlucht van 3 uur ben ik in Los Angeles. Waar ik snel moet door rennen naar de volgende gate waar ze al aan het boarden zijn. Ik ben in eens zo maar upgegrade naar primum dus zit dit keer voor in het vliegtuig en heb meer been ruimte. Beetje jammer dat ze ook heel veel aziaten hebben geupgrated. Ik heb geen idee wat die allemaal bij zich hebben maar het stinkt en ze eten het. Ook was dit vliegtuig niet zo lux als de andere en had ik geen film. Maar ook mijn boeken waaren uit dus heb 5 uur niet veel gedaan dan ergeren aan mede passagiers. Ik kom dan om 12:30 op Honolulu airport aan heb een shutel geregeld. Heb wel erg last van het terug reizen in tijd. Heb een vlinke Jatleck dus ik ga naar bed en slaap daar 20 uur achter elkaar. De volgende ochtend lokale tijd 7:00 werd ik wakker en ben ik maar is wat rond gaan kijken. Het is veel te touristich hier op het moment maar zit nu ook wel in het touristen gebied dicht bij wakiki beach. Heb een tratlon gezien en heb het even niet meer zitten. Ik voel me niet goed en krijg een mail dat de kamer die ik bijna volledig had geregeld ineens bezet is. Dus de rest van de dag maar verder met het zoeken van een kamer. Ik heb nog steeds niets gevonden. Maar hoop dat het snel gaat lukken want het hostel waar ik hier nu zit is niet echt een pleziertje het is vies. Ik hou jullie op de hoogte of het nog optijd gaat lukken met die kamer.

  • 19 Augustus 2012 - 09:42

    Marloes:

    Fijn dat de reis goed verlopen is! Succes met de zoektocht en geniet ervan!!
    Liefs

  • 20 Augustus 2012 - 11:37

    Inge:

    Hoi Claudia,
    Heb al je berichtjes gelezen leuk dat wij dat krijgen !
    Houd de moed erin en succes met het zoeken naar een kamer.
    Groetjes Wout, Inge, Wilco, en Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 23096

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: