I love the reactions I get on my blog! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu I love the reactions I get on my blog! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

I love the reactions I get on my blog!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

09 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hi dear friends,

I love all the reactions a get on my blog. I love all the emails I get. It keeps me motivated!

Deze week niet zo veel te vertellen. Ik ben zaterdag gaan bergbeklimmen maar ben na een halfuurtje maar terug gelopen want ging me te snel en begon heel erg te trillen. Heb de rest van de zaterdag in bed gelegen. Ook zondag niet veel gedaan. Rustig aan begonnen met al de projecten die ik moet doen. En de verhalen die ik moet schrijven.
Maandag na school even met de meiden naar het strand gegaan. Maar toen ik aan het zwemmen was werd ik al weer duizillig. Dus ook maar weer snel naar huis gegaan. Misschien wel een gratis surfles gescored.
Als je lang genoeg flirt met een insturcteur krijg je vanzelf een nummer. En het scheelt dat ik een Japanse vriendin heb. Het blijkt algemeen bekent te zijn hier dat die heel makelijk zijn. Dus zij ontvangt constant nummers van leuke jongens.
Verder heb ik het heel druk op school. Deze week een toets een presentatie en een quiz. Volgende week ook een toets een presentatie en een quiz. En nog een aantal verslagen waar ik toch echt mee verder/ mee beginnen moet.

Hoop dat ik nog veel leuke reacties krijg.
Want als je je niet zo goed voelt wil je toch wel graag naar huis. Ik denk dat het zelfs voor mij mogelijk is heimwee te hebben. :P
Super bedankt voor het lezen, en reageren op mijn Blog!

  • 10 Oktober 2012 - 08:03

    Elly:

    wow claudia het klinkt als druk en gezellig vooral dat strand lijkt me heerlijk helaas moet die school ook je kunt het dikke kus

  • 10 Oktober 2012 - 11:23

    Kimara:

    Hii Clau!

    Ik moet zeggen dat ik lang niet alles volg van wat je post. Maar ik zag je filmpje van de airshow, indrukwekkend zeg! Je bent er ook maar druk mee allemaal.. Was je ziek van het bergbeklimmen? Of was je al niet lekker in orde? Ik hoop dat je weer een beetje hersteld bent inmiddels. Leuk om te lezen dat je zoveel leuke contacten legt daar!!:) Ik zal proberen je wat meer te volgen! Hier in NL ook nog druk met school etc. Wanneer kom je weer terug eigenlijk? Heel veel succes iig!

    Liefs Kimara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 23092

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: