Kamer gevonden - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Kamer gevonden - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Kamer gevonden

Blijf op de hoogte en volg Claudia

21 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Heb een kamer gevonden. Ik kan er morgen in trekken. Het is een huis tussen school en het strand niet in de beste buurt maar denk dat het niet echt uitmaakt wat voor buurt ik zit. Want als ik in de goede buurt wil zitten gaat het me ook iets te veel kosten ben ik bang.
Ook de eerste dag op school gehad. Het is een weerwar van gebouwen die ik heb gezien niet echt overzichtelijk maar dat moet wel lukken. Ook boeken gekocht valt nog wel mee hoeveel het er zijn. Daar moet wel door te komen zijn. Zo even het hostel laten weten dat ik eerder vertrek en hoopen dat ik mijn geld voor de rest van de dagen terug krijg. Wat een boel geregel maar hoop dat ik al een heel eind ben en ik meer kan gaan genieten als ik hier een beetje gezetteld ben. Want nu is er nog niet veel te geniet, al is het strand wel erg lekker.

  • 21 Augustus 2012 - 07:50

    Elly:

    wow claudia snel geregeld allemaal nu ff wennen hawaiiiiiiii droom is komt uit kus

  • 21 Augustus 2012 - 09:12

    MARIA :

    NOG EVEN DE LAATSTE DINGEN REGELEN EN DAN EVEN VAKANTIE VIEREN OP HET STRAND

  • 21 Augustus 2012 - 17:12

    Hilary:

    Wat leuk alles te volgen op je blog...ga maar door. Echt goed dat je heb nu al een kamer gevonden. Genieten van de ervaring en ik wacht op de volgende up-date. Liefs

  • 21 Augustus 2012 - 20:23

    Annet:

    Hoi Claudia, echt leuk dat je een blog bijhoud! fijn dat de reis goed is verlopen. Wel lekker dat je dan dicht bij het strand zit! Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 22 Augustus 2012 - 13:53

    Kila:

    Hoi Claudia!
    Goed geregeld! Heel veel plezier en succes daar :) Ik ga je berichten lezen!
    Liefs, Kila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 23040

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: