Verbrand! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Verbrand! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Verbrand!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Zaterdag een heele mooie dag gehad op Kailua Beach samen met twee huisgenootjes. De eerste echte amerikaanse hamburger gegeten. En nee dat was niet bij de MCdonnalds want deze was echt veel groter en veel lekkerder. Was wel een beetje vergeten om verschillende plekjes van mijn liggaam te beschermen tegen de zon. Wat als resultaat heeft dat ik vlink ben verbrand, en ik nu mooi bruin aan het kleuren ben ;). Was echt een super dagje. En gister naar school geweest om mijn laatste ontbrekkende stukjes papier romslomp weg te werken. Nu ben ik bijna klaar om echt naar school te gaan. Moet ik nog wachten tot 4 september. Wat jammer nou toen ik maandag thuis kwam stond er een lijn meiden op een rij die vroegen of ik mee ging shoppen. Even nadenken en ben toch maar mee gegaan. Was weer een super hilarische middag. Heb vietnamees gegeten, wat ik iedereen aanraden kan. En zijn naar de outlet gegaan waar echt alle merken wel aanwezig waaren. En ik dan toch maar een paar schoenen heb gekocht. Vandaag maar is uitgeslapen en kijken of ik nog wat verder kan verbranden langs het strand. Ik voeg wat foto's toe voor de genne die ze nog niet op facebook hebben gezien.
Ik vind jullie reacties trouwens heel leuk om te lezen. En dat maakt het dat ik eigenlijk elke dag wel een blog wil schrijven. Maar denk toch dat het dan voor jullie een beetje saai gaat worden. Ik blijf ze natuurlijk wel graag ontvangen. Groetjes

  • 28 Augustus 2012 - 23:20

    Jorick:

    Het klinkt alsof je het er naar je zin hebt! ;)

    Tot hoelang blijf je eigenlijk in Hawaii? Een half jaar?

  • 28 Augustus 2012 - 23:52

    Leonie:

    Jaloers! Geniet ervan, gelukkig gaat het nu eindelijk echt starten. Ik ben benieuwd naar je verdere foto's...

  • 29 Augustus 2012 - 20:58

    Marian Meewisse:

    Way to go, Claudia!

  • 01 September 2012 - 18:52

    Dirk:

    Hallo Claudia. Leuk van je te horen en hoe je je vermaakt. Die foto komt zeker uit een James Bond film. Zijn er geen leuke jongens daar?
    Gegroet Dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 23020

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: