Diner Festival and hiking trip - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Diner Festival and hiking trip - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Diner Festival and hiking trip

Blijf op de hoogte en volg Claudia

03 September 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hoi mensen, ik heb jullie al verteld wat ik ging doen dit weekend. Maar uiteindelijk liep het allemaal net iets anders. Het eten werd een BBQ we zouden met een groete groep gaan stappen. Maar zijn uiteindelijk met zijn twee gegaan wat erg leuk was. Het Japans festival viel een beetje tegen het was vooral japans eten wat trouwens wel erg lekker was. Heb wel een aantal leuke dingen mee mogen maken op het festival maar als je het niet gezien hebt is het een beetje moeillijk uit te leggen wat ik precies gezien heb. Ik ga het toch proberen. Een groep die dansde met troms. Een menselijke leeuw. De traditonele klededracht uit verschillende regio's van Japan en zo nog wat meer. En zondag ben ik wezen wandelen in het ourwoud met huisgenotjes en wat vrienden. Was erg leuk er liepen er alleen 2 op slippers dus ging nog al langsaam. Maar de natuur is hier echt mooi! En gelukkig waren we net voor het donker terug. (Het word hier rond 19:00-20:00 al donker.) Vandaag een rustig dagje morgen mijn eerste school dag. Ik vind het spannend, ik ben benieuwd mijn eerste les zou toerischme Food and Beverage zijn wel hellemaal mijn ding dus denk dat het wel goed gaat komen. Ik hou jullie op de hoogte!

  • 04 September 2012 - 13:31

    Inge:

    Hee Claudia !
    Het ziet er inderdaad mooi uit allemaal. Fijn dat je het naar je zin hebt, groetjes Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23023

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: