Eerste week school - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Eerste week school - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Eerste week school

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 September 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen, bij mij is het nu zaterdag en dat is dan eindelijk weekend. Ik ben nu 4 dagen naar school geweest. (maandag was laborday en had ik nog school vrij). Het is best wel veel wat ik allemaal moet doen. Ik heb al een rapport in moeten leveren voor schrijven. Ik moet al een mini tentamen maken, voor morgen moet er eerst nog even een aantal hoofd stukken voor lezen. Dan heb ik dus eigenlijk 5 dagen school want moet vandaag dat tentamen maken. Maar goed, gister naar een chinees festival geweest viel een beetje tegen. Maar dat kwam vooral door ons zelf we (dat huisgenotje waar ik mee was) waren blijven zitten terwijl we er uit moesten. Hebben we een half uur op de bus gewacht. En waren we dus telaat, was wel een leuke ervaring en zij maakte er helemaal een enorm verhaal van. Ook heb ik 1 nacht hier over de kade gelopen en dat was mooi, ik zal de foto's toevoegen. Verder is het naar school gaan best wel saai. Al is de omgeving waar de school is s'avonds nog al angst aan jagend. Ben dus wel blij dat ik maar 1 avond les heb. En ik dat heb met een vriend die ik al kende voor dat we naar school gingen. Hoop dat ik zondag iets leuks kan gaan doen. En er iemand zin heeft om mee te gaan. Want nu iedereen school heeft, heeft ook ierdereen het gelijk druk. Het is veel lees werk hier. Maar hoop dat ik volgende week nog wat leuke foto's voor jullie heb.

Tags: hpu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 23021

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: