druk druk druk - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

30 September 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

En dat niet eens met leuke dingen. Mijn eerste toets gemaakt deze week. En na twee pogingen heb ik 78 punten binnen gehaald dat is net genoeg voor een C wat hier net een voldoende is. Dus het komt goed. Vorig weekend op zondag spontaan nog stend up suppen gedaan. Was echt super leuk, had spierpijn de dag erna. Je gebruikt echt spieren waar je niet van verwacht hebt dat je die hebt. In je buik en vooral in je benen. Ik heb gezien dat je het in Nederland ook kunt doen. Is echt de moeite waard om het een keer te proberen! De primeure van Hawai'i five O viel een beetje tegen. Het was gratis entre maar dat was ook wel te merken ook. Leek wel of dat heel het eiland en mainland op de primeure afgekomen was. Het was een mensen massa, we zijn dan ook maar niet gebleven. Heb wel wat foto's geprobeerd te maken maar je kunt niet echt iets zien. Is er iemand die het regelmatig kijkt? misschien kan die er wel wat bekende uit vissen. Ik moet eerlijk me delen dat ik er verder eigenlijk nog nooit naar gekeken heb. En weet dus ook niet wie het allemaal zijn.

Deze week zo druk geweest dat ik eigenlijk niet veel heb om over te schrijven. Heb geleerd geleerd en nog is geleerd. Heb geschreven geschreven en nog is geschreven. Oh ja en ben vast gaan zoeken naar een stage plaats in Nederland voor volgend semester. Hoop dat van uit hier te doen is. Denk eerst maar is een partner vinden. Iemand van BE geintereseerd, wil februari beginnen?

Vandaag is het zaterdag en je ik zit op school verslagen te schrijven. Niet echt iets wat leuk is om op een zaterdag te doen. Maar ja het moet toch gebeuren.

Morgen gaan we naar een airshow, toch nog wat spanning en ontspanning op de agenda staan. Hoop dat ik volgende week iets leukers te vertellen heb. Groetjes van uit het warme Hawai'i

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 23035

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: