School Bah! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu School Bah! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

School Bah!

Door: claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

22 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hi Lezers,

Deze week was weer druk, druk. Begon maandag ochtend met het inleveren van een verslag, en het maken van een toets. Dinsdag kreeg ik een uitslag van de toets die ik vorige week heb gemaakt en het is een B. (Wat is goed.) Dinsdag avond piekuurtje gedaan. Was super gezellig de ochtend er na was alleen een beetje jamer. Was nog al moe en moest een presentatie geven. Gelukkig vond de leraar en vond de klas dat het goed ging. Na school snel naar bed gegaan. Donderdag eerst een quize gemaakt mijn hoogste score tot nu toe gehaald 16 van de 20 vragen goed! Donderdag avond hadden we een Bank toer, het ging over leningen en omdat ik bij de ABN AMRO bij de lening afdeling heb stage gelopen. Wist ik daar al veel van af. Er was een opdracht waar we in drie groepen alle drie een lening uitmoesten geven aan de zelfde persoon. En omdat wij de meest onderbouwde en uitgewerkte en beste lening aanboden heeft mijn groepje allemaal een starbucks giftcard gewonnen. Vrijdag ochtend was saai, maar vrijdag middag naar Magic eiland geweest dat is een strand heel dicht in de buurt maar echt heel mooi. Worden veel trouw foto's gemaakt. Vrijdag avond met zijn alle uit het huis gegeten. Iedereen maakte wat vanuit zijn eigen land. En zo hadden we een 7 gangen diner. Daarna snel omkleden en onze costumes aantrekken om naar het costum feestje te gaan. Was echt super leuk, ging als een bij. Mijn huisgenotjes hebben me als barbie gebruikt, makup op en haar gestijled. En ik moet toegeven het zag er mooi uit.
Zaterdag voor studie gepland, maar uiteindelijk toch maar even naar het strand gegaan. Dat had ik gewoon nodig, loop nu wel achter op mijn schema. Maar mijn schema zit gewoon te vol. Ook zondag voor studie gepland en toch even naar de stad gegaan. Er was een pompoen show komen we daar aan blijkt er 1 pompoen te zijn. Dus maar snel weer naar huis en verder met de studie. Op het moment even pauze en een verhaaltje naar jullie schrijven. Ik heb gewoon geen zin meer. De motivatie is totaal weg gezakt. Als ik kijk naar wat ik moet doen voor volgende week en wat voor schema ik heb. Bahh, ik weet nog steeds niet wat beter is maar dit is gewoon te veel werk. Gelukkig als ik in December klaar ben nog een maandje hier om alles wat ik wil doen toch uit te kunnen voeren. Nu te druk met school!
Hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden om mijn blog te lezen.
Ik ga vol houden hem te schrijven ook al ben ik veel te druk met van alles.
Groetjes,
Claudia

  • 22 Oktober 2012 - 11:41

    Maria Vd Starre:

    druk met school en zoveel andere leuke dingen kop op je bent op de helft van school

  • 22 Oktober 2012 - 18:57

    Inge:

    Hoi Claudia,
    We vinden het zeker leuk om je berichten te lezen !
    Geniet van alle leuke dingen die je doet en succes met leren.
    Groetjes van Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 23093

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: