Ik mis jullie!! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Ik mis jullie!! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Ik mis jullie!!

Door: claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Ik heb het druk, op dit soort momenten mis ik mijn vrienden en familie het meest:
Mama die me altijd helpt door allerlei moeilijke tijden.
Lisa die me altijd door van die je weet wel periodes helpt.
Marjolein F. die er altijd is as we helemaal niets te doen hebben en zin hebben om gewoon even op de bank te hangen.
Marloes om van te voren al te weten dat het feestje waar we heen gaan geslaagd is.
Papa waar ik mee kan lagen en kan toeren.
Erik die het zelfde denkt als ik zo dat we elkaar gewoon begrijpen.
Milou om lekker mee te gaan uit eten en te kletsen.
Marjolein om heerlijk oneindig over koken te praten.
Spot om is lekker mee te knuffelen en te wandelen in een mooi herfst achtig bos.
Kimara om de beest mee uit te hangen.
Rutger om mee te kletsen over van alles en nog wat.
Bart om voor gek te zetten. (sorry bart)
Lars M. Voor de goede muziek die altijd in mijn kamertje te horen was.
Alin Normandie om over buitenlandse jongens te praten.'
De meiden (+ Gilian) van tetatet om mee te werken en te keten. En ja ik mis werk.

Dingen die ik mis is vooral het eten.
Kaas
Brood
Drop
En echte chocolade want die amerikanen bakken er niets van.

Groetjes, Knuffels, Liefs
Claudia

  • 23 Oktober 2012 - 10:05

    Kila:

    Mooi stukje, Claudia! X

  • 24 Oktober 2012 - 22:50

    Carlijn:

    Claudia!

    Ik vind het zo gaaf van je dit je dit doet. Als je terug bent, gaan we maar weer eens uit eten bij de My Thai.
    Hoop dat je, ondanks dat school toch wel erg zwaar is en je mensen mist, nog een hele leuke tijd hebt!
    Geniet! xx

  • 26 Oktober 2012 - 20:33

    Lisa:

    Claudia, ik ga je zo mailen!!! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 23076

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: