Halloween - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 November 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Ja mensen ik weet dat het nu al een week geleden is geweest Halloween. Maar toch, best druk hier en leuke tijd gehad. Als je niet echt weet wat Halloween betekend moet je echt een keer naar America gaan met Halloween. De weeken voor Halloween zijn er al van allerlij costume feesten. En het is een feest om een costume uit te zoeken (not 3 uur in de rij gestaan). Halloween zelf was op woendag gelukkig hoefde ik de donderdag pas rond 2 uur naar school. Op naar een mooie lange avond. Was stiekem op dinsdag ook al gaan stappen ;P. Maar woensdag dan costume aan makup op en naar Waikiki waar het een gekenhuis was. De stoep was gewoon niet te belopen zo veel mensen waren er op de been. De meeste ook echt in costume en het enne costume nog gekker dan het ander. '
Zo als: Half man half paard. banaan, avatar, monsters in van allerlij soorten en maten, super helden van over heel de wereld. Disney vergeuren. Een leger van Mario's, sailermoons, greekse goden en godinnen. En er waaren ook een heleboel bijtjes net als ik. Ik heb al de foto's vorige week al op facebook gezet.
Toen het ongeveer 12 uur was ging ierdereen richting club, wij natuurlijk ook proberen om binnen te komen. Is niet echt gelukt jammer genoeg. Het was so druk dat je in de club niet kon bewegen en dat de lijn dus ook niet kleinner werd. Weet niet precies meer waar we terecht zijn gekomen, was pas om 3 uur thuis dus heb het wel naar mijn zin gehad.

Zaterdag vrijwilleger gids gespeelt voor een groep Engels lerende asiaten van school. We zijn naar Hanuma bay gegaan, en heb daar ze een beetje leren zwemmen en laten drijven. Heb zelf 2 mega schilpadden gezien, net als dat ik een haai heb gezien. Was echt super gaaf om boven een haai te drijven, was ook wel een beetje bang hoor. Wat als hij ons ineens ziet, wat zal hij dan gaan doen.

Zondag heerlijk op het strand gelegen, vergeten me goed in te smeren dus toch nog een keer verbrand. Ik kan nog wel wat kleur gebruiken ;P.

Weet nog niet wat ik deze week weer is zal gaan doen. Maar nu eerst maar is aan mijn verslagen enzo werken. Dat alsmaar voor me uit schuiven blijkt toch niet te werken. Maar dat weten jullie zelf ook allemaal.

Obahama heeft gelukkig gewonnen, Hawaii is zowiezo voor Obahama maar is toch maar mooi. En nu eindelijk die stomme reclames van de TV. Dat is best raar hier want ze maken geen reclame voor zich zelf maar vertellen continu hoe slecht de ander is. Heb nog steeds niet echt een idee wie wat wou doen. Maar goed Obahama krijg nog 4 jaar om America een beetje in een normale flow te krijgen.

Hoe is het in Nederland? Lekker koud? of valt het nog wel mee?
Groetjes uit Hawai'i

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 23073

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: