Dagboek - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Dagboek - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Dagboek

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

13 November 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hallo lezers, het gaat hier super goed. Ik heb de toetsen die ik tot nu toe heb gemaakt allemaal gehaald. Ik heb er elkeweek minimaal 1 dus dat tickt wel aan. Vandaag heb ik er ook weer een zal wel weer goed gaan.

Vorige week heb ik een super week gehad. Vrijdag een toets gemaakt en om me is even lekker uit te leven zijn we gaan stappen. Ik ben met mijn twee beste vriendinnen hier (Mia en Yoshimi) naar Addiction geweest. Addiction is een club waarvoor je je zelf op moet doffen. Het was super leuk, de musiek was minder maar heb wel genoten. De zweer was goed en eindelijk een keer niet elke 5 minuten een nieuwe jongen idee je van achter probeerd aan te randen.

Zaterdag zijn we naar het strand geweest met 5 meiden, een strand hier dicht bij maar wel super mooi. Foto's staan op mijn facebook, denk dat de meeste van jullie ze al gezien hebben. Toen hebben we ook een dubbele regenboog gezien. Dat staat in Azie voor geluk, das mooi want we straalde allemaal van geluk toen we ze zagen.

Zondag ben ik naar Iolani Palace geweest. Het was gratis voor bewoners van het eiland dus we dachten laten we maar is gaan kijken. Het was mooi, eerste palijs op heel de werld die stromend water en electriciteit had. Komt omdat de Koning bevriend was met meneer Edison. Het witte huis had pas 4 jaar later electirciteit. Hellaas was er niet veel meer dan alleen maar schilderijen te zien. Ook een leuk feitje is dat het palijs niet zo groot is omdat ze niet te veel geld wouden besteden aan een gebouw waar ze toch niet woonde. Want er stond een bungalow naast het palijs waar de familie woonde.

Maandag was het veterannen dag hier, vrij van school jippie. Mooi tijd om mijn huiswerk te maken, en een stage te zoeken. Al is dat nog niet echt gelukt. Iemand nog ideeen?

Dat was het wel weer, denk ik zo. Maak naast school niet heel veel mee. Maar zie de foto's op mijn facebook dan kun je zien wat ik dit weekend allemaal heb gezien.

Tot de volgende keer.

  • 13 November 2012 - 21:56

    Marloes:

    Klinkt allemaal goed Claudia!! Geniet er lekker van!!
    Liefs vanuit het koude nederland..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 23085

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: