4 na laatste week op school - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu 4 na laatste week op school - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

4 na laatste week op school

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

20 November 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Ja mensen de tijd gaat snel. Heb de 4 na laatste week op school net achter de rug. Het gaat goed, zo als veel van jullie hebben kunnen zien heb ik een vlink aantal goede cijfers gehaald. En ga er dan ook van uit dat ik voor een aantal vakken wel een A ga halen (9 in Nederland).
Ik vind dat ik wel aardig mijn best heb gedaan zo. Misschien eigenlijk wel een beetje te veel, om te slagen voor mijn Nederlandse opleiding heb ik maar C nodig (een 6 in Nederland). Ik doe hier dan eigenlijk ook te veel voor school, ik besteed minimaal 5 dagen volledig aan school. Omdat je hier op aanwezigheid word gecontroleerd en op het inleveren van al je tussen producten ben je daar eigenlijk ook wel veel mee bezig.
Tussen school door probeer ik wel veel andere dingen te doen. Maar het blijft eigenlijk bij lekker eten, stappen en naar het strand gaan. Klinkt natuurlijk heel goed. Maar er zijn heel veel andere leuke dingen te doen hier waar ik nu nog niet aan toe kom.
Gelukkig heb ik nog een aantal weken vrij, heb ik plannen om naar de wereld kampioenschappen surfen te gaan. Zelf surfles te nemen want ook daar is het nog niet van gekomen. Nog wat extreme bergwandelingen te doen. En naar de andere eilanden te gaan en echt vakantie te houden.
Het schijnt daar veel mooier te zijn dus wil dat wel graag mee maken.

Dit weekend ben ik vrijdag naar een locaal feestje geweest, was niet zo bijzonder maar wel leuk. Zaterdag hadden mijn vriendinnen en ik een hangover dus niet zo veel gedaan maar wel weer naar de kroeg, heerlijk tapas gegeten. En zondag ben ik met een aantal vriendinnen voor de lunch uit eten geweest bij een Korean BBQ restaurant. Dat was echt super lekker en ik hoop dat het in Nederland ook op gaat komen. Het is hier namelijk echt een hid. Je hebt een tafel met ingebouwde BBQ waar dan een keuze van Pork ore Beef op gebraden kan worden. Het word voor je gebraden. En je krijgt daarnaast allemaal lekker dingetjes om tussen door te eten. Echt een aanrader. In de middag wouden we naar het strand maar was een beetje koud (lees 22 graden), en het regende dus we zijn er heen gelopen zijn naar Starbucks gegaan en zijn weer terug gelopen.

Deze week is het druk, heb maar drie dagen school omdat het donderdag Thanksgivingday is maar die drie dagen zijn wel extra druk. Ik ga donderdag naar een Amerikaans gezin om het echt Thanksgiving mee te maken. En ik ga vrijdag zelf een kalkoen maken voor mijn huisgenoten hier. Genoeg te doen dus.
Hoop dat jullie het nog steeds interesant vinden om mijn blog te lezen.
Bedankt voor alle leuke reacties.
En 1 tip, ga op zoek naar een Korean BBQ restaurant in Nederland, en probeer het uit.

  • 21 November 2012 - 12:47

    Kila:

    Hoihoi! Ik heb een Koreaans gebbqed in Australië, inderdaad heel lekker! Wat ben je goed bezig met je cijfers :) Is het nog goed afgelopen met je creative writing verhaal over motorrijden? liefs

  • 25 November 2012 - 18:45

    Hilary:

    Hope you enjoyed your thanksgiving with a ´real´Amercian family. Hx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 23082

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: