Eerste week van vakantie en cijfers - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Eerste week van vakantie en cijfers - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Eerste week van vakantie en cijfers

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

22 December 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hoi lezers, een tussen update deze week. Het was tot nu toe een drukke leuke week. Vrijdag avond hebben we met een grote groep afschijd genomen van een Koreaans meisje. Door middel van een BBQ ergens in een hotel. Met cake gevecht en al zijn we uit eindelijk ik de "stam" kroeg terecht gekomen. Zaterdag hebben we het dus maar even rustig aan gedaan. Hebben het strand bezocht en zijn naar de Houswarming party van mijn oud huisgenotjes gegaan. Was echt super gezellig en zijn dus weer tot laat gebleven.
Zondag was het vroeg opstaan, hebben Yoshimi verhuisd ze ging naar een beter plaats ergens dicht bij. Gelukkig had ze een auto gehuurd anders had het echt een eeuwigheid geduurt. Toen we klaar waren zo rond 11 am zijn we naar Norhtshore gereden hebben lekker gegeten en lol gehad in Sharks cove. Ja hebben tussen de haaien gezwommen, beetje jammer dat er geen haaien waren. En s'avonds hebben de meiden voor mij gekookt, was echt super lekker. Japanse curry en koreaanse noedels. Was een zeer geslaagde dag.
Maandag ben ik vroeg op stap gegaan naar Koko head crater samen met een van mijn huisgenotjes. Koko head crater is een hele lange trap recht omhoog naar een top van de berg. We hadden maar 45 minuten nodig om boven te komen, en eenmaal aangekomen begind het te regenen dus heel het zicht is weg. We hebben geprobeerd een beetje te schuilen maar dat ging niet echt boven op de top van de berg. Dus toen het iets beter werd zijn we maar weer naar beneden gegaan. Wat voor Miso erg moeilijk was, de trap tereden waren namelijk nog al groot. En zei heeft nog al korte beentjes. :P Maar ook dat hebben we gered. Lekker gelunched met een grote hamburger, dat hadden we wel verdient vonden we. Die avond hadden we afgesproken naar een kroeg te gaan. Maar daar had ik echt geen puff meer voor. Heb gekookt en ben heerlijk naar bed gegaan.
Dinsdag heb ik geprobeerd een van mijn andere huisgenotjes te leren zwemmen. Het was gezellig maar het is niet echt gelukt. De golven waren zo hoog dat ze elke keer bijna verdronk. In de avond zijn we voor het laatst naar Moose gegaan de "stam" kroeg. Soort van afschijt van een lange tijd elke dinsdag avond feest. And yes I was pretty drunk!!
Woensdag was een minder leuke dag, ik had een kleine hangover en het was tijd om afschijt te nemen van Yoshimi. Zei is naar Japan voor een maand en als ze terug komt ben ik onderweg naar Nederland. Ze is echt een van mijn beste vriendinnen geworden en dat maakte het afschijt heel erg zwaar voor ons alle bij. We zijn gaan lunchen bij een tai wat erg lekker was. Maar het gesprek was erg oppervlakkig omdat we beide wisten waar het toe zou leiden. Maar om 3 uur was het echte afscheid daar, ze had een klein super lief cadotje voor mij. Ik was natuurlijk zo stom om niets mee te nemen. Maar ze heeft een goede vlucht naar huis gehad. Na het afschijt hebben we maar een lange wandeling gemaakt over het strand om ergens anders aan te denken en even heerlijk uit te waaien. Een heerlijk rustig avond je gehad en op tijd naar bed gegaan. Had ik nodig!
Donderdag ochtend weer wezen wandelen nu Wa'ahila Ridge Trail, we zouden met de bus gaan maar een van de meiden had het zo geregeld dat haar vriendje mee ging die een auto heeft. Dus we hadden geluk en konden zo met de auto naar het start punt. Het was een redelijk heftige wandeling we liepen echt op de top van een crater. Met aan beide kanten een dikke afgrond. Het was super gezellig en lekker vermoeiend. Om mijn bennen een beetje rust te geven ben ik daarna naar het strand gegaan en heb heerlijk gezwommen en de zonsondergang bekeken. Thuis aangekomen hadden twee van mijn huisgenotjes een event op de radio gehoord waar ze graag naar toe wilde. Ergens in een bar, eenmaal daar aangekomen konden we gelukkig gratis naar binnen. Maar er was gewoon hellemaal niets te doen in heel de tent niet. Dus zijn maar een wandeling over het strand gaan maken. Zo was het uiteindelijk nog 5 uur voordat we thuis waren.
Dus vanochtend, vrijdag ochtend maar is helemaal niets doen. Heerlijk uitgeslapen, en de was gedraaid. En vanavond staat me een verasing te wachten, mijn vrienden van school hebben iets voor mij in elkaar gezet. Ze hebben me gelokt met een gewoon avondje uit eten. Maar een van mijn vrienden prate haar mond voorbij dus weet nu dat er een verasing is. Nu maar is afwachten wat het gaat worden.
Planning voor het weekend is zaterdag naar een park en zondag nog niets maar dan gaan we waarschijnlijk naar de Chineese muur, dat schijnt een mooie plek te zijn om van de rotsen in zee te springen.Ik ben benieuwd.
Ik zou nu wat vaker schrijven om dat ik nu veel meer interesante dingen doe. Zodat jullie echt op de hoogte blijven. :D
Oh ja en mijn cijfers. Ik heb 3 A's das dus ongeveer 3 keer een 9. En heb twee keer een B+ wat ongeveer staat voor een 7,5. Ik heb dus goed mijn best gedaan! Ik ben er blij mee!
Groetjes van Hawai'i
Claudia

  • 22 December 2012 - 08:35

    Elly:

    fijn om te lezen dat jij het goed naar je zin hebt en lekker vakantie viert.super goed je cijvers fijne kerstdagen dikke kus

  • 22 December 2012 - 17:29

    Kila:

    Hee nichtje,
    Wat doe je allemaal leuke dingen, zeg! Echt tof dat je zulke goede vrienden hebt gemaakt, maar inderdaad pijnlijk als jullie dan uit elkaar moeten gaan. Wat goed, die cijfers! Ik ben trots :)
    Liefs, Kila

  • 23 December 2012 - 12:39

    Inge:

    Hee Claudia vond je het wel echt jammer dat er geen haaien waren in Sharks Cove ?
    We blijven je verhalen lezen ben blij dat het zo goed met je gaat !
    Groetjes Inge

  • 04 Januari 2013 - 17:45

    Hilary:

    Dear Claudia,
    wow ...3 A´s brilliant...well done.
    liefs,
    Hilary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 23085

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: