the first vacation weekend - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu the first vacation weekend - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

the first vacation weekend

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

26 December 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Hoi lezers,
Geloof dat ik vrijdag middag mijn laatste berichtje heb gepost, ik heb nu even niets te doen. Wat ik nog al wonderlijk vind maar dacht laat ik dan een stukje schrijven. Er is al weer zo veel gebeurt, vrijdag avond had ik een verrasing dinner en party. Mijn vrienden van school hadden dat voor mij geregeld. Het was echt mega gezellig, heerlijk gegeten en heel leuke foto's gemaakt bij de chitylights of Honolulu. De meeste staan op facebook, meeste van jullie zullen ze al wel gezien hebben. Heb ook heel leuke cado's gehad, en je merkt maar weer dat het moeilijk blijft om afschijt te nemen.
Zaterdag ben ik weer een dagje naar Hanuma bay geweest. Het was deze keer wat minder, de golven waren zo hoog dat de vissen zich verstopte en dat het zand op stoof in het water. Dus weinig of niets gezien, helaas. Toch een super leuke dag gehad. Moe maar een verjaardag die avond, dus thuis gekomen douchen omkleden en klaar maken voor een verjaardag. Het was een verrazing en ze was echt verbaast dat was echt super. En na de verjaardag nog lekker wezen stappen in een club waar we nog nooit geweest waren. Was erg leuk weer een keer een anders soort publiek.
Zondag maar is uit geslapen, weinig of niets gedaan, wat nodige boodschappen gedaan en zo was te moe! In de avond bij een Italiaan gegeten en over het stand gewandeld. Heb het erg naar mijn zin gehad ;P
Maandag gister, Kerst avond ben ik bij een vriend van school geweest. Heb heel het semester bij hem in de klas gezeten maar kwam er gister achter dat hij getrouwd was. Dat hij een mega mooi huis heeft en een super leuke man. Maar ik wist niet eens dat hij homo was. Hij vroeg of mij iets was opgevallen. Nee ik kon het niet bedenken, mijn vriendin zij dat het haar meteen duidelijk was. Maakt niet uit het is een goede vriend! Later naar een ander feestje geweest was gezellig. Maar was so moe, dat ik vanochtend maar weer is weinig heb gedaan :p vakantie houden is toch ook vermoeiend! Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar. Mele Kalikimaka!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 23088

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: