Laatste dagen Honolulu eerste dagen Kauai - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu Laatste dagen Honolulu eerste dagen Kauai - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Claudia Starre - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Honolulu eerste dagen Kauai

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

31 December 2012 | Verenigde Staten, Lihue

Hoi Lezers, geloof dat ik het laatst heb geschreven over de kerst dagen. De dagen er na waren gekken werk. Het was de een na de ander afschijt nemen. En daar ben ik hellemaal niet goed in!! Ik haat afschijd nemen, wel heerlijk gegeten. Ben dan ook weer twee kilo aangekomen :P. Die ik er nu op Kauai weer af loop.
Ik ben gister op Kauai geland, heb een taxi genomen naar het hostel waar ik verblijf. Het is een oud krakemikig gebouw wat past bij deze surf stad. Was moe van al dat gefeest en afschijt nemen. En heb daarom de rest van de dag op het strand rond gebracht wat heerlijk was. S'avonds wat mensen leren kennen en wat vrienden gemaakt, een van de jongens vroeg me gelijk mee wandelen. Dus vandaag ben ik wezen wandelen ergens in de bergen. Heb gister avond toen ik wou gaan slapen nog een andere vriendin gemaakt die ook mee was gaan wandelen. Het was erg gezellig maar ook veel te vermoeiend. Ik was op toen we terug moesten en toen moesten we nog 3.8 mile terug. Ja je denkt dat is toch een klein stukkie? Nou stijl omhoog en omlaag is toch niet zo prettig 3.8 mile lang. Het was glibberig en gevaarlijk langs cliffen en gaten. Het was pragtig!! En de moeite waar!
Morgen hebben we een boot tocht op de planning. Hoop dat we wat walvissen gaan tegen komen!
Ik hou jullie op de hoogte!

  • 31 December 2012 - 11:45

    Maria :

    super gave dingen die je onderneemt, pakt niemand je meer af .geniet er van

  • 31 December 2012 - 14:34

    Dirk:

    Hallo wereldreiziger,
    Spannend wat je allemaal doet. Ik volg je verhalen met veel plezier.
    Alleen wil ik een beetje spellingchecker spelen. Afscheid doe je van vrienden, en wat jij daar spelt kan je misschien doen als er veel wind staat.
    Ga door
    Gegroet uit zonnig Spanje
    Dirk

  • 04 Januari 2013 - 17:50

    Hilary:

    it all sounds such a great experience... enjoy your last days in hawaii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Op reis naar Hawaii, om daar lessen te volgen op Hawaii Pacific University. Volgende reis zal gaan naar Canada om daar van het ski seizoen te kunnen genieten.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 23025

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 31 Maart 2014

Canada in het Winter seizoen

16 Augustus 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis bestemming is Hawaii

Landen bezocht: